Абоненти "Київстар", lifecell і Vodafone мають можливість перевірити, за що саме сплачують: як виявити, куди йдуть кошти з їхнього рахунку.
Абоненти всіх українських мобільних операторів можуть отримати від них інформацію щодо наданих послуг за потрібний період, причому безкоштовно. Таким чином можна проконтролювати, куди поділися гроші з рахунку.
Цю інформацію надала Національна комісія, відповідальна за державне регулювання у галузях електронних комунікацій, радіочастотного спектру та поштових послуг (НКЕК). Вони підкреслили, що оператор зобов'язаний надати ці дані у вигляді розшифрованого рахунку.
У звіті підкреслюється, що оператор зобов'язаний вказати ряд позицій. Зокрема:
"Звертаємо увагу, що розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстрованим або контрактним). Електронні комунікаційні послуги, що надаються знеособлено/анонімно, розшифруванню не підлягають", - зазначили в НКЕК.
Звіт можна отримати, скориставшись мобільним додатком вашого оператора. Крім того, ви можете відвідати один з його магазинів для отримання необхідної інформації.
Водночас, абоненти "Київстару", lifecell та Vodafone можуть дізнатися всю інформацію про свої тарифи безпосередньо в операторів. Якщо, наприклад, пропустили повідомлення про зміни у тарифних планах, або просто забули якісь деталі.
Абоненти lifecell мають можливість зателефонувати на номер *141# зі своїх мобільних телефонів. За допомогою цієї комбінації вони можуть не лише повторно замовити пакет послуг, що відповідає їхньому тарифному плану, але й отримати такі відомості про:
Абоненти "Київстар" мають можливість отримати всю необхідну інформацію про свій тариф різними шляхами. Зокрема:
У кілька способів можуть дізнатися деталі своєї тарифної пропозиції й абоненти Vodafone. Для цього варто:
Також інформацію про ваш тариф можна переглянути за наданим посиланням. Щоб дізнатися про термін дії місячного пакету та залишок послуг, наберіть номер *101*4#.
Згідно з інформацією OBOZ.UA, коригування тарифів у мобільного оператора може стати вигідним кроком, якщо ваш поточний план не задовольняє ваші вимоги. Наприклад, користувачі "Київстару" мають кілька можливостей для цього, зокрема, через магазини компанії.