Absolutely! Just share the text you'd like me to transform into something unique.

Колектив німецьких активістів розпочав судовий процес проти соціальної мережі X (раніше відомої як Twitter) в суді Берліна. Вони оскаржують рішення компанії не надавати інформацію, необхідну для моніторингу дезінформації перед виборами в Німеччині, які відбудуться 23 лютого.
Источник: информационное агентство Reuters
Деталі: Позов до суду ініційовано двома організаціями — Громадським товариством захисту прав людини (GFF) та Democracy Reporting International. Вони вказують на те, що платформа X не забезпечує адекватного доступу до важливої інформації, зокрема, щодо охоплення публікацій, а також кількості лайків і репостів.
"Інші платформи дозволили нам спостерігати за публічними дискусіями на своїх ресурсах, проте X відмовився впроваджувати цю функцію," - зазначив Майкл Майєр-Ресенде з DRI.
Активісти зазначають, що відповідно до Регламенту про цифрові послуги Європейського Союзу (DSA) вони мають законне підґрунтя для отримання цієї інформації. Цей регламент вимагає від великих платформ забезпечення прозорості та відповідальності при розповсюдженні контенту, особливо під час виборчих кампаній.
У Європі активно здійснюється посилений нагляд за можливими випадками дезінформації та впливом на вибори. Після інциденту з скасованими президентськими виборами в Румунії, де проросійський кандидат виграв перший тур завдяки кампанії в соціальних мережах, контроль за платформами став значно більш жорстким.
У Німеччині особливо акцентують увагу на платформі X, оскільки значна кількість урядовців і політиків продовжує активно нею користуватися, незважаючи на те, що багато організацій нещодавно вирішили її залишити. Ситуація ускладнилася після того, як Маск публічно висловив підтримку німецьким ультраправим.
Деталі: "Соціальні мережі дедалі частіше використовуються як засіб для підриву стабільності демократичних виборів", - підкреслила представниця GFF Сімона Руф. "Ці платформи стають все більш небезпечними для демократичних процесів", - зазначила вона.
Після покупки Twitter Ілон Маск заблокував більшість методів, які дослідники використовували для моніторингу розповсюдження контенту на цій соціальній мережі, відкривши їх лише для платних користувачів.