Авіаперевізник Japan Airlines оголосив про те, що став жертвою кібератак.
Представники JAL повідомили, що вони тимчасово зупинили реалізацію квитків на всі свої послуги внаслідок інциденту.
Japan Airlines стала жертвою кібератаки, внаслідок якої кілька рейсів зазнали затримок. Про це у четвер, 26 грудня, інформує агентство Kyodo News.
"Ми підтверджуємо, що стали жертвами кібератак і наразі працюємо над усуненням наслідків. Можливі затримки та скасування," - повідомила прес-секретар JAL.
Згідно з інформацією від Kyodo, технічний збій уже спричинив затримку дев'яти внутрішніх рейсів, а також кількох міжнародних.
Japan Airlines - друга найбільша авіакомпанія в Японії після All Nippon Airways (ANA).
Nippon Airways, головний конкурент JAL, заявила, що не постраждала від жодних кіберінцидентів і що послуги працюють у звичайному режимі.
JAL не є єдиною великою японською корпорацією, яка зазнала впливу кібератак у останні роки.
У 2022 році японська влада повідомила, що кібератака призвела до тимчасового зупинення роботи постачальника Toyota на внутрішніх виробництвах протягом одного дня.
У червні цього року платформа для відеообміну Niconico зупинила свою діяльність внаслідок кібератаки.
Японське космічне агентство JAXA повідомило про те, що у 2023 році стало жертвою кібератаки, проте доступ до чутливих даних не був порушений.
Нагадаємо, 19 грудня Україна зазнала наймасштабнішої кібератаки на держреєстри, які перебувають у компетенції Міністерства юстиції. Повідомлялося, що повне відновлення реєстрів займе близько двох тижнів.