Facebook може накласти обмеження на зовнішні посилання для користувачів, які не мають підписки.
Facebook розпочав випробування нових обмежень, згідно з якими користувачі, які не мають платної підписки Meta Verified, зможуть ділитися лише двома зовнішніми посиланнями за місяць.
Компанія Meta оголосила про старт обмеженого експерименту на платформі Facebook, зазначивши, що він стосується лише певних сторінок та профілів, які використовують професійний режим, як повідомляє The Guardian.
Тестування передбачає, що користувачі, які не мають підписки Meta Verified, зможуть публікувати не більше ніж два зовнішні посилання на місяць. Ціна на підписку Meta Verified починається з $11.99. Професійний режим призначений для контент-креаторів, що дозволяє їм монетизувати свій контент та отримувати доступ до розширених функцій для роботи з аудиторією.
Новинні видання не залучені безпосередньо до цього експерименту. Однак у медіа-спільноті існують побоювання, що нові правила можуть призвести до зниження обсягу органічного поширення новин серед користувачів.
У 2023 році компанія Meta зменшила акцент на новинах у стрічці Facebook. За прогнозами експертів, у 2024 році трафік новинних ресурсів, що походить з цієї платформи, знизиться приблизно на 50% у порівнянні з минулим роком.
З 16 грудня деякі профілі Facebook, які не мають Meta Verified, зможуть публікувати лише два органічні дописи на місяць. Це нововведення має на меті дозволити користувачам ділитися більшою кількістю посилань на платформі, а також отримати верифікаційний значок і додаткові переваги, згідно з повідомленням компанії.
ОЗНАЙОМТЕСЬ І З ЦИМ: Meta відкриває надсучасну лабораторію штучного інтелекту.
Засновник медіаконсалтингової компанії DJB Strategies Девід Баттл вважає, що Meta вже кілька років послідовно відходить від новинного контенту. Він нагадав про припинення виплат видавцям та блокування новин у Канаді.
"Цей експеримент підсилює перехід від безплатного поширення до монетизації охоплення, оскільки Meta прагне отримати більше цінності зі своїх платформ", - заявив Баттл.
Речник Meta наголосив, що нововведення не є остаточним рішенням. Компанія пояснює тест бажанням з'ясувати, чи створює можливість публікувати більше посилань додаткову цінність для передплатників Meta Verified.




