Китайський вантажний автомобіль Windrose R700 отримав дозвіл на продаж у країнах Європейського Союзу - Auto24.
Процес європейської сертифікації вимагав підготовки 43 документів, що включають результати випробувань, експертиз та досліджень, на що було витрачено 44 місяці. Тепер, як повідомляє 40ton.net, цей етап завершено.
Це відкриває безпосередній доступ до європейського ринку без жодних обмежень. Подібно до американської Tesla Semi, яка була представлена в 2017 році, китайська вантажівка Windrose R700 (Роза вітрів) може стати чудовим подарунком для перевізників з країн Євросоюзу вже до Різдва. Звичайно, за це доведеться заплатити.
Ознайомтеся з новинами: Windrose, китайська версія Tesla Semi, вже реалізує сотні своїх вантажівок.
R700 може бути оснащений чотирма електричними моторами, які генерують максимальну потужність в 1040 кВт і розвивають крутний момент до 2200 Нм. Ці характеристики роблять його ідеальним для використання в гірських та високогірних районах.
Завдяки провідному в галузі коефіцієнта опору 0,2755 та легкій конструкції кузова, він досягає економії енергії на 30-50% порівняно з аналогічними продуктами, значно підвищуючи як екологічну, так і економічну ефективність.
Windrose з силовим потенціалом 1061 к.с. має запас ходу 675 км та потенціал зарядки 745 кВт. Він отримав універсальний порт зарядки з дублювальними системами.
Праворуч розташований порт, який підтримує роз'єм CCS і здатний забезпечити потужність до 372 кВт. Зліва планується встановлення двох портів: один з них матиме роз'єм CCS з потужністю 372 кВт, а інший - роз'єм MCS з потужністю 745 кВт.
Також варто звернути увагу на те, що китайський автомобільний сектор розширює свої можливості на європейському ринку з іншого напрямку.
Завдяки електричній архітектурі на 800 В, процес заряджання акумулятора Windrose R700 з 20 до 80 відсотків займе лише 38 хвилин.
Стандартна вихідна потужність двигуна складає 694 кінські сили, тоді як максимальна потужність може досягати вражаючих 1061 кінської сили.
Виробник обіцяє європейським перевізникам рекордне співвідношення ціни та запасу ходу. Фото: Windrose
У планах Windrose суттєво змінити ситуацію на європейському ринку важких акумуляторних автомобілів. Компанія збирається не тільки продавати, але й збирати свої магістральні тягачі у Європі.
На заводі у Бельгії, поблизу Антверпена, збиратимуться готові компоненти, імпортовані з Китаю. Щоправда, до введення в дію того підприємства автомобілі завозитимуть клієнтам з Піднебесної.
Ознайомтеся також з тим, що китайські виробники вже створили копію електричного вантажівки Tesla Semi і планують запропонувати її на ринках США та Європи.
Зваблювати клієнтів китайський виробник планує за класичною схемою - привабливим цінником. На європейському ринку Windrose R700 коштуватиме близько 250 000 євро. Звісно, що дорого.
Дійсно, ця ціна на 50 000 євро нижча в середньому, ніж у конкурентних автомобілів, що може зацікавити європейських перевізників, але навряд чи сподобається провідним виробникам електромобілів з Німеччини та Швеції.





