Компанія Шкіля розпочала реконструкцію Харківського шосе на суму в один мільярд гривень.
5 жовтня 2025 року стартував масштабний капітальний ремонт Харківського шосе в Дарницькому районі Києва, кошторис якого складає 1,26 мільярда гривень.
Цю інформацію озвучила підрядна організація "Автострада", очолювана Максимом Шкілем.
Ремонтні роботи охоплюють відрізок довжиною 5,4 км, який з'єднує проспекти Соборності, Леоніда Каденюка та Миколи Бажана. Першочергово роботи стартують на ділянці від Харківської площі до вулиці Тростянецької з непарного боку.
У КМДА зазначили, що на час робіт рух транспорту організують однією смугою в кожному напрямку.
У процесі ремонту передбачено повну заміну дорожнього покриття, встановлення нових автобусних зупинок, підвищення платформ на трамвайних зупинках, створення майданчика для тимчасового паркування автомобілів та прокладення велодоріжок уздовж Харківського шосе.
Окрім того, передбачено провести ремонт і модернізацію всіх підземних переходів, а також оновити систему дощової каналізації.
Щоб зменшити кількість аварій на дорогах, заплановано виділені смуги для лівих поворотів.
Завершення асфальтування заплановано на кінець 2025 року, тоді як весь спектр робіт має бути виконаний в першому кварталі наступного року.
Хочемо наголосити:
Компанія "Автострада", що є однією з провідних у сфері дорожньої інфраструктури в Україні, здобула перемогу в тендері на капітальний ремонт Харківського шосе на початку вересня. Це шосе є однією з ключових артерій на лівому березі столиці.
Комунальне підприємство "Київавтодор" протягом двох тижнів утримувалося від підписання контракту з ТОВ "Автострада" на проведення капітального ремонту Харківського шосе в Дніпровському та Дарницькому районах Києва на суму 1,26 млрд грн, хоча ще 16 вересня воно визнало цю компанію переможцем тендеру.
Видання "Наші гроші" зазначало, що кошторис виглядає задорого: "1,26 млрд грн за п'ятикілометрову ділянку дороги це по чверті мільярда за кілометр. А це значно дорожче від звичайного асфальтування".
Компанія "Автострада", під керівництвом Максима Шкіля, займається зведенням нових метрополітенних станцій у Києві, зокрема на Виноградарі. Крім того, їй буде виділено 1,18 млрд грн для завершення будівництва Подільського мосту.