Авіація не працює, а доходи зростають: керівники зруйнованих аеропортів продовжують отримувати великі суми, незважаючи на порожні термінали.
Повітряний простір України закритий з початку війни, але директори цивільних аеропортів продовжують працювати та отримувати зарплати, навіть якщо їхні аеропорти зруйновані чи стоять без діла.
Цю інформацію висвітлює розслідування "Слово і діло".
Наприклад, Олександр Дубревський, генеральний директор аеропорту "Бориспіль", за два роки військових дій отримав понад 7,7 мільйона гривень. Він зазначає, що ці кошти пов'язані з тим, що аеропорт продовжує підтримувати готовність інфраструктури, модернізує системи безпеки та проводить навчання для співробітників.
Навіть керівник давно закритого аеропорту в Донецьку Владислав Близнюк все ще отримує заробітну плату: протягом двох років сума становить 428,5 тисячі гривень.
Керівники невеликих аеропортів, таких як у Вінниці, Хмельницькому та Ізмаїлі, отримали річний дохід в межах 300-400 тисяч гривень.
Попри закриті кордони та пошкоджену інфраструктуру, аеропорти утримують технічні ресурси, а їх керівники отримують значні фінансові винагороди.
Ми хочемо наголосити, що навіть під час війни можна знайти час для відпочинку: депутати Львівської обласної ради використовують службові поїздки для сімейних подорожей за кордоном.
Крім того, послуг немає, роботи не ведуться, а платіть мертвій жінці: одесити в шоці від комунальних махінацій та боргів
Читайте також, що на Закарпатті землю для переселенців роздають за вигідними умовами "своїми": скандал навколо "Добробуду" та його зв'язки з Павлом Котиком