L'ORÉAL ініціює всесвітній рух на підтримку усвідомленої краси.
Бренди групи L'ORÉAL об'єднують зусилля, щоб запропонувати своїм клієнтам можливість використовувати флакони, які можна повторно заповнювати, роблячи важливий крок до покращення навколишнього середовища.
16 червня 2025 року L'Oréal відзначила Міжнародний день рефілів, присвячений багаторазовим упаковкам косметичних продуктів. Ця ініціатива має на меті спонукати споживачів обирати флакони, які можна заповнювати повторно, як важливу складову сучасних б'юті-ритуалів та сприяти сталому розвитку нашої планети.
Попит споживачів на екологічну красу дедалі зростає і ми хочемо поширювати знання про переваги використання флаконів із можливістю повторного наповнення. За нашими спостереженнями 78 % споживачів висловлюють зацікавленість у придбанні екологічно чистих продуктів, але серед них є чимала кількість тих, хто не знає про багаторазові формати паковання та їх зменшений вплив на довкілля. Заклик доєднуватись до руху за свідому красу підкреслює переваги використання флаконів із можливістю повторного наповнення, показуючи, яку користь можливо принести планеті та кишені конкретного покупця: наприклад, щоразу, коли ви купуєте змінний блок з парфумом на 100 мл замість двох флаконів по 50 мл аромату La Vie Est Belle Elixir, ви допомагаєте заощадити 73 % скла, 66 % пластику та 61 % картону.
Ця ініціатива об'єднала наші найпопулярніші бренди з метою звернутися до споживачів по всьому світу: "Приєднуйтесь до руху за усвідомлену красу!" — зазначила Бланка Джуті, директорка з корпоративних зв'язків та комунікацій L'Oréal. "Ми прагнемо, щоб люди на всій планеті усвідомили, наскільки просто та зручно перейти на повторне наповнення флаконів, використовуючи формат рефілу, і просто додати цю практику до своєї звичної рутини догляду".
ОЗНАЙОМТЕСЯ ІЗ ЦИМ: Роздільне збори сміття повинно стати корисною практикою: яким чином естетика пов'язана з екологічними питаннями.
"Займаючи провідну позицію в індустрії косметики, ми усвідомлюємо нашу відповідальність за розробку технічних рішень, які відповідають принципам циркулярної економіки і встановлюють нові стандарти," - зазначає Езгі Барсенас, директорка L'Oréal з корпоративної відповідальності. "Щоб реалізувати цю концепцію в масштабах, які мають значення, необхідні не лише інноваційні підходи, але й чітка мета та конкретні дії. Тому ми об'єднуємо зусилля наших брендів, бізнес-партнерів і споживачів, щоб зробити повторне використання флаконів звичайною практикою."
Звернення L'Oréal приєднатися до ініціативи свідомої краси гармонійно поєднується з їхньою власною програмою, спрямованою на зменшення негативного впливу на навколишнє середовище та надання споживачам все більшої кількості сталих рішень. Компанія L'Oréal також істотно модернізувала свої виробничі потужності по всьому світу, завдяки чому за останні п’ять років збільшила асортимент товарів з можливістю повторного використання в 17 разів, включивши до цього найвідоміші лінії чоловічих і жіночих парфумів.
Цьогорічна акція, присвячена міжнародному дню рефілів, підкреслює відданість компанії L'Oréal у популяризації концепцій циркулярної економіки серед покупців. Компанія планує продовжувати розвивати інноваційні рішення та залучати споживачів до ініціатив, спрямованих на зменшення відходів.