Неочікувані суперники. Чому та яким чином українські підприємства розробляють власні ІТ-рішення та технологічні фірми.
Вітчизняні розробники софту зіткнулися з неочікуваними конкурентами: великі торговельні, логістичні та енергетичні компанії тепер не лише самостійно розробляють потрібні їм IT-продукти, а ще й виводять їх на ринок для всіх охочих
Протягом кількох років керівництво одного з провідних вітчизняних логістичних гігантів — компанії Нова пошта — намагалося знайти відповідь на, здавалося б, незвичайне запитання: як ефективно та централізовано зберігати інформацію з 30-40 тисяч камер відеоспостереження, які розміщені у відділеннях та логістичних центрах підприємства? Ці дані є важливими для оцінки, контролю та вдосконалення роботи співробітників.
Тривалі пошуки дали змогу представникам НП усвідомити, що жоден із програмних продуктів відомих світових IT-компаній не може впоратися з поставленим завданням. Потреба в ефективному рішенні зростала, особливо після початку повномасштабної війни, коли відділення та склади компанії, разом із їхніми відеозаписами, опинилися під постійною загрозою знищення внаслідок ракетних, дронових, артилерійських та інших атак російських військових.
"Протягом півтора-два років ми перевіряли різноманітні системи. Всі вони демонстрували хорошу роботу до певного етапу — наприклад, до 5 тисяч камер, — зазначає Андрій Чепіга, генеральний директор Nova Digital, центру цифрових інновацій НП. — Але після цього моменту система виходить з ладу і перестає справлятися зі своїми обов'язками."
Тоді в компанії ухвалили рішення розробити власне програмне забезпечення для моніторингу численних відеозаписів.