Нове видання Call of Duty, Dragon Age та Silent Hill – 7 найочікуваніших ігрових релізів жовтня.


Другий місяць осені обіцяє бути надзвичайно цікавим для геймерів. На горизонті з'являються дві великі рольові гри — одна в західному, інша в східному стилях, а також нове доповнення до Diablo IV. Не забуваємо про чергову щорічну частину Call of Duty і кілька повернень улюблених ігор. Liga.Tech підготувала огляд новинок, які варто взяти до уваги.

На фоні вражаючого успіху римейків класичних частин Resident Evil компанія Konami також вирішила повернутись до своєї легендарної серії жахів Silent Hill. Вони обрали для цього сиквел 2001 року, який вважається одним з найвидатніших творів у цій франшизі.

Зав'язка лишилася та сама: протагоніст, на ім'я Джеймс, отримує листа від своєї дружини, яка померла кілька років тому. В ньому вона запрошує до оповитого імлою міста-привида з негостинними й зловісними мешканцями.

У ході розслідування головний герой зіткнеться з жахливими істотами та вирішуватиме загадки, щоб нарешті розкрити таємницю своєї коханої. Хоча основний сюжет залишився незмінним, у ремейку з'явилися нові локації та будівлі, які варто дослідити.

На зміну фіксованій камері прийшла більш звична для сучасних ігор від третьої особи камера з-поза плеча головного героя. Це дає краще уявлення про те, що відбувається навколо протагоніста і краще занурює в атмосферу примарного міста.

У боях з'явилася нова можливість уникати атак монстрів, а також з'явилася функція точного прицілювання. Водночас вороги стали більш розумними, що робить їх ще більш загрозливими. Крім того, у гру інтегрували сучасні графічні технології, такі як трасування променів.

Розробкою ремейку займалася польська студія Bloober Team, відома своїми проектами, такими як серія Layers of Fear, Observer, Medium та інтерактивна адаптація "Відьми з Блер". Тож не дивно, що компанія Konami обрала саме їх для оновлення своєї класичної гри.

Atlus, творці знаменитої серії JRPG Persona, анонсували свій новий проєкт, що занурює гравців в унікальний середньовічний фентезійний світ, який стане своєрідним дзеркалом нашої реальності. Історія буде обертатися навколо безмовного персонажа, що відправляється в грандіозну пригоду, щоб врятувати королівство.

Багато елементів геймплею запозичено з уже згаданої серії Persona: покрокові битви, акцент на використанні вразливостей супротивників, взаємодії та зміцненні відносин з товаришами, дослідженні світу та численних аніме-катсценах.

Отже, любителів рольових ігор у східному стилі очікує неймовірна подорож на близько 80 годин. Декілька видань вже мали можливість протестувати гру в режимі раннього доступу і висловили про неї позитивні відгуки.

Дія гри розгортається на Європі, одному з супутників Юпітера, що після процесу тераформування перетворилася з безкрайніх холодних пусток на комфортний природний резерват. Як зазначено в синопсисі, саме в цьому місці андроїд на ім'я Зі вирушить у подорож у пошуках істини.

Розробники описують цю гру як емоційну подорож, що досліджує вічні теми зрілості та зв'язку між людиною і природою. Гравці зануряться у світ, сповнений мальовничих краєвидів гір, озер, луків і залишків цивілізації. Щодо ігрового процесу, то це традиційний тривимірний платформер, де потрібно розгадувати різноманітні головоломки.

Одночасно варто зазначити, що в "Європі" відсутні елементи бойової механіки, оскільки вона розроблена виключно для релаксації та занурення в медитативний досвід. Проект має зацікавити фанатів студії Ghibli та творів Хаяо Міядзакі, адже візуальний стиль і естетика гри безпосередньо черпають натхнення з його аніме. Крім того, він буде до вподоби тим, хто цінує короткі пригоди — проходження гри заплановано на 3-4 години.

Є велика кількість відео та настільних ігор, що черпають натхнення з творчості Говарда Лавкрафта, де гравцям доводиться протистояти зловісним культистам Ктулху. Проте компанія Crazy Goat Games представить унікальну можливість стати на чолі цих темних сил.

За своєю суттю це гра на стику симулятора менеджера і мера міста. Гравець буде розподіляти завдання серед послідовників і розвивати на островах міста, щоб ті не лише забезпечували потреби культу, а й процвітали в кооперації зі зловісними божествами з пантеону американського письменника.

Крім того, в цьому місці необхідно буде здійснювати різні темні обряди та вести боротьбу з тими, хто ще не прийняв нові вірування. Долю цих людей можна буде визначати по-різному, в залежності від вибраної тактики. Варто зазначити, що розробники вже здобули популярність завдяки подібному містобудівному симулятору під назвою Republic of Pirates, де гравці мали можливість розвивати піратські поселення.

Осінній реліз нової частини "Поклику обов'язку" підтверджує, наскільки глибоко ця серія вкоренилася в ігровій індустрії, адже навіть поглинання її видавця компанією Microsoft не вплинуло на цей процес. Розробку очолюють творці популярної підсерії Black Ops з студії Treyarch, які отримують підтримку від колег з Raven Software.

У меню геймерів усе традиційно: коротка, але насичена кінематографічними моментами сюжетна кампанія. Дії відбуватимуться на початку 90-х років, де персонажі вплутуються у нову шпигунську інтригу, що ставить під загрозу світ і США. Водночас, сюжет буде тісно пов'язаний з реальною історичною подією - операцією "Буря в пустелі".

Головною складовою гри є мультиплеєрний режим, що дарує геймерам можливість насолоджуватись швидкими перестрілками на компактних аренах. Для шанувальників командного геймінгу передбачений режим зомбі, де учасники можуть разом боротися з хвилями нежиті.

Якщо зазвичай розробка більшості частин Call of Duty займає 2-3 роки, то на створення BO6 знадобилося цілих чотири. Однак, команда Treyarch вирішила не витрачати цей додатковий час на розробку радикально нових ідей, а зосередила свої зусилля на вдосконаленні вже знайомої концепції.

Четверта версія основної серії інтерактивних драм "Life is Strange". Перший епізод, створений студією Dontnod, дебютував у 2015 році і слідував за історією школярки Макс Колфілд, яка раптово виявляє, що має здатність повернути час назад на короткі відрізки. Гра нагадувала проекти Telltale Games, але завдяки унікальним здібностям героїні, затишній атмосфері та посиланням на попкультуру, вона швидко здобула популярність.

Dontnod випустила другу частину, що пропонувала нових героїв і ніяк не була пов'язана з першою частиною. Її зустріли на порядок холодніше й подальший розвиток серії передали студії Deck Nine. І вона впоралась непогано: випустила приквел до першої частини з підзаголовком Before the Storm і самостійну True Colors.

Square Enix врахувала побажання шанувальників, які прагнули отримати безпосереднє продовження першої частини Life is Strange. У головній ролі знову виступає Макс Колфілд, яка займеться розслідуванням вбивства своєї близької подруги. Основною особливістю гри Double Exposure стане можливість перемикатися між двома різними версіями реальності.

Цей проєкт має надзвичайно важливе значення для студії BioWare, адже після невдачі попередньої одиночної рольової гри Mass Effect: Andromeda, яка стала справжнім розчаруванням, вся серія космічної епопеї була призупинена. Онлайн-екшен Anthem виявився не лише нездатним повторити успіх Destiny 2, на яку, безсумнівно, покладалися сподівання, але й не зміг створити стабільну базу гравців. У результаті, вже у 2021 році проєкт було остаточно закрито.

Veilguard має потенціал не лише повернути BioWare до колишньої слави, але й стати останньою краплею у їхній історії. Розробка гри тривала майже десять років за досить складних обставин: неодноразово змінювалося керівництво, а концепція проекту зазнавала радикальних трансформацій. Спочатку планувалося створити екшен з мультиплеєром і елементами монетизації, але згодом було прийнято рішення зосередитися виключно на одиночній рольовій грі.

Журналісти, яким була надана можливість провести 7 годин у першому акті гри, в основному висловлюють позитивні відгуки про роботу BioWare. Вони акцентують увагу на більш динамічних і захоплюючих боях, які потребують майстерного використання здібностей персонажа. Крім того, відзначається світ гри, що містить не надто великі, але різноманітні локації, а також квести, наповнені цікавими діалогами.

Деякі журналісти навіть ставлять цю частину в один ряд із DA Origins, яка вважається найбільш вдалою в серії серед геймерів. Важливо зазначити, що розробникам BioWare потрібно буде докласти значних зусиль, щоб привабити аудиторію, яка вже звикла до високих стандартів Baldur's Gate 3, The Witcher 3, дилогії Pillars of Eternity та інших популярних проектів.

Related posts