Of course! Simply provide the text you'd like me to reword, and I'll be happy to help.

Згідно з постановою Міністерства освіти і науки України, навчальні заклади отримали право впроваджувати електронні журнали, які є сучасною альтернативою звичним паперовим записам. Однак одночасне використання обох форматів документів може виявитися малоефективним і недоцільним, що суперечить діючим правовим нормам.
Проте, педагоги мають можливість вирішувати, яким чином вести класний журнал, спираючись на свої вподобання та специфіку навчального процесу. Відсутність дотримання цього принципу може бути трактована як порушення трудової етики. Таку позицію висловила юристка Лілія Орел у своєму дописі на Facebook. Ігнорування цієї норми може призвести до дисциплінарних заходів щодо викладачів.
Згідно з думкою експерта, класний керівник, працюючи в тісній взаємодії з колегами, несе відповідальність за підтримання навчального журналу в актуальному та коректному стані, дотримуючись строгих вимог до ведення документації. Окрім цього, директор або його заступник мають право перевіряти цей журнал щонайменше чотири рази на рік.
Згідно з Інструкцією, яка регулює оформлення класних журналів для учнів 5-11 (12) класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 3 червня 2008 року № 496, роль класного журналу (далі - журнал) є надзвичайно важливою для фіксації навчального процесу. У цьому документі фіксуються результати навчання учнів, їхня відвідуваність, виконання навчальних програм, а також інші важливі аспекти, що стосуються освіти, відповідно до офіційно встановлених вимог.
Нагадуємо, що навчальні заклади мають право створювати документи з обмеженим терміном зберігання виключно в електронному форматі. Для цього необхідно використовувати спеціалізоване обладнання, яке відповідає нормам українського законодавства та рекомендаціям щодо організації діловодства в освітніх установах. Якщо виникає така потреба, електронні журнали та інші документи можуть бути створені за допомогою освітніх інформаційних систем (ОІС). Цей процес дозволяє експортувати дані в різні зручні формати, такі як PDF, CSV, XLSX та інші, задовольняючи потреби користувачів, які звертаються до системи для отримання необхідної інформації.
Вимога зберігати електронні класні журнали у паперовому вигляді для архівування здається застарілою та малоефективною. Це створює додатковий тягар для вчителів, які змушені вести записи як в цифровому, так і в фізичному форматах. Такі підходи не відповідають актуальним вимогам законодавства.
Нещодавно OBOZ.UA здійснив дослідження щодо правомірності дій викладача, що дозволяє собі конфіскувати мобільні телефони у студентів під час занять або перерв.