Оновлення кнопки "Заблокувати": у BlueSky виникли технічні труднощі через різке збільшення кількості користувачів з Х.
У соціальній мережі BlueSky виникли технічні проблеми після масових реєстрацій користувачів, які пішли з соцмережі X після рішення її власника Ілона Маска оновити функцію кнопки "Заблокувати" на платформі.
Цю інформацію передає Укрінформ, посилаючись на матеріал The Independent.
Компанія BlueSky повідомила про досягнення понад 100 000 нових реєстрацій. Однак соціальні мережі, ймовірно, стикаються з труднощами в обробці такої великої кількості нових користувачів, оскільки багато з них скаржаться на труднощі з доступом до Інтернету та входом на платформу.
"Ми раді вітати ще 100 тисяч нових користувачів, які за останні 12 годин стали частиною BlueSky!" - повідомили представники BlueSky.
Зазначається, що проблеми у BlueSky виникли після того, як Ілон Маск, оголосив, що його соцмережа змінить роботу кнопки "Заблокувати".
Ця функція колись давала можливість користувачам ховати свої профілі від облікових записів, які вони заблокували, але тепер ця можливість більше не існує.
Після впровадження змін у X, компанія BlueSky відкрито висміяла свого суперника.
"У Bluesky ми приділяємо велику увагу безпеці в онлайн-просторі. Якщо ви бажаєте заблокувати когось, ця функція доступна для вас", - повідомили в соціальних мережах.
Відомо, що Bluesky є соціальною платформою, заснованою колишнім директором Twitter Джеком Дорсі. У листопаді минулого року команда Bluesky працювала над AT-протоколом, який мав на меті надати користувачам можливість переносити свої особисті дані та контент між різними серверами.
Навесні Bluesky відкрила можливість для лідерів держави реєструватися і ставати частиною платформи.