Опубліковано унікальне зображення батискафа, який затонув поблизу "Титаніка", після вибуху.
Наразі тривають слухання щодо катастрофи підводного човна та подальші пошуки.
Опубліковано перше зображення підводного апарату "Титан" після його вибуху.
Цю інформацію повідомляє LADbible.
У червні 2023 року п'ятеро людей загинули під час глибокої підводної подорожі на судні OceanGate, щоб відвідати руїни "Титаніка".
На борту підводного апарата знаходились генеральний директор компанії OceanGate Стоктон Раш, британський дослідник Геміш Гардінг, бізнесмен британсько-пакистанського походження Шахзада Давуд зі своїм сином Сулеманом, а також ветеран французького дайвінгу Поль-Анрі Наржеоле.
Після спуску на глибину зв'язок з підводним човном "Титан" було втрачено 18 червня.
Після масштабної пошукової кампанії, яка набула популярності в мережі, нарешті вдалося знайти "місце з уламками", а також те, що, за припущеннями, могло бути залишками людських тіл.
Берегова охорона США підтвердила, що "Титан" був зруйнований внаслідок "катастрофічного вибуху".
Заплановані двотижневі слухання стосовно трагедії в даний час проходять у Чарльзтауні, штат Південна Кароліна, під егідою Берегової охорони США. Тут також були оприлюднені останні висловлювання членів екіпажу судна.
Відповідно до повідомлення берегової охорони, метою слухань є "виявлення обставин, пов'язаних із інцидентом, а також розробка рекомендацій для уникнення подібних трагедій у майбутньому".
Опубліковане під час слухань зображення демонструє підводний човен "Титан", що лежить на дні океану на глибині 3775 метрів, з конусом хвостової частини, який виступає з океанічного дна серед інших залишків.
Цю світлину знято за допомогою безпілотного апарата 22 червня 2023 року, під час операції з пошуку на дні океану, що проводилась після трагічного інциденту.
Під час слухань стало відомо, що команда "Титану" взаємодіяла з екіпажем "Полярного принца" через текстові повідомлення. Проте, після кількох запитів з судна підтримки щодо глибини та ваги підводного апарату, зв'язок раптово обірвався.
Після цього "Полярний принц" надіслав повторні повідомлення, запитуючи, чи судно все ще бачить його на своєму бортовому дисплеї - остаточна відповідь "Титану" була "все добре".
Тоні Ніссен, який раніше обіймав посаду інженерного директора компанії Oceangate, також взяв участь у слуханнях. Він зазначив, що його не здивували обставини, за яких підводний апарат зазнав поломки.
У своїх свідченнях Ніссен стверджував, що, спостерігаючи за однією з моделей, що випробовувалися, він побачив "швидку декомпресію", про яку, за його словами, він мало що знав, окрім того, що "були ще дві моделі, які вони випробовували раніше".
Екс-директор заявляє, що повідомив Браяну Спенсеру, генеральному директору контрактної компанії, про те, що дизайн "не відповідає встановленим стандартам". Проте, як зазначає Ніссен, Спенсер "не мав наміру вносити зміни до вже реалізованого".
Підводний апарат "Титан" не отримав офіційної класифікації від Класифікаційного товариства, яке відповідає за контроль дотримання технічних норм у будівництві та експлуатації суден. Як зазначив Ніссен, це частково пояснюється витратами часу та фінансів.
Говорячи про Раша, він стверджував: "Одного разу він плакав у мене на плечі, кажучи, що це займе занадто багато часу, що це занадто дорого, що це смішно, що це душить інновації".
Нагадаємо, що учасники заробили тисячі доларів, ставлячи проти виживання екіпажу субмарини "Титан". Загальна сума ставок склала не менше 300 000 доларів.