Пенсії 2025. Як отримати КЕП і з його допомогою авторизуватися на порталі ПФУ


Що таке КЕП і в чому його переваги

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) -- це цифровий підпис, який відповідає юридичним вимогам та стандартам безпеки, встановленим відповідно до законодавства України, створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Кваліфікований електронний підпис має таку ж юридичну силу, як і підпис на паперовому документі.

Основні переваги використання КЕП:

▪ підтвердження, що електронний підпис належить конкретній особі;

▪ гарантія, що документи або повідомлення, підписані кваліфікованим електронним підписом, не були змінені після підписання;

▪ зручність і швидкість підпису електронних документів.

Щоб отримати КЕП, необхідно:

1. Звернутися до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг з паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного номера.

2. Подати заяву та укласти договір про надання електронних довірчих послуг.

3. Зберегти отриманий електронний ключ до підпису (бажано на змінному носії, наприклад, на флешці).

Строк дії електронного ключа -- 1-2 роки.

Для авторизації на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису необхідно:

▪ увійти на сторінку порталу електронних послуг ПФУ;

▪ обрати варіант входу до системи За КЕП;

▪ обрати файл ключа та ввести пароль;

▪ натиснути Увійти.

Авторизувавшись на порталі Пенсійного фонду України за допомогою КЕП, можливо:

▪ подати заяву на призначення та перерахунок пенсії;

▪ внести зміни до пенсійної справи;

▪ зробити виправлення персональних даних в реєстрі застрахованих осіб;

▪ подати запит на отримання електронних документів;

▪ перевести виплату пенсії з пошти на банк;

▪ порахувати майбутню пенсію за допомогою сервісу Пенсійний калькулятор;

▪ переглянути дані з Електронного реєстру листків непрацездатності;

▪ подати скан-копії документів про трудову діяльність для оцифрування.

Нагадаємо, пенсіонери, які отримали статус ВПО до 24 лютого 2022 року та отримують пенсію в Ощадбанку, повинні проходити ідентифікацію кожні пів року. Один із способів проходження ідентифікації -- за допомогою Дія.Підпис.

Related posts