Перший тираж твердотільних акумуляторів для електромобілів успішно зійшов з виробничої лінії - Auto24

У жовтні 2024 року Chery Group оголосила про свої амбітні наміри розпочати виробництво твердотільних акумуляторів. І тепер, згідно з повідомленням Укравтопром, перша партія цих батарей успішно зійшла з конвеєра в Китаї.
Досліджуйте також: 2025 рік стане ключовим для розвитку технології твердотільних акумуляторів.
Компанія Anhui Anwa New Energy Technology оголосила, що за сприяння Chery з її виробничої лінії вийшла перша партія технічних зразків твердотільних акумуляторів (SSB). Chery New Energy володіє близько 10% акцій цієї компанії.
Фабрика Anwa функціонує за моделлю повного циклу виробництва. Запланована потужність підприємства досягає 1,25 ГВт-год. Енергетична щільність твердотільної батареї Anwa першої генерації складає 300 Вт-год/кг.
Компанія повідомляє, що вона вже приступила до етапу дослідного виробництва акумуляторів нового покоління з енергоємністю 400 Вт-год/кг. Серійний випуск батарей третього покоління, які матимуть енергоємність 500 Вт-год/кг, заплановано на 2027 рік.
Твердотільні акумулятори мають більшу ємність порівняно з сучасними літій-іонними й залізо-фосфатними батареями при ті же вазі. Твердий елемент також менш реакційноздатний, ніж рідкий, тому набагато менше шансів утворення пожежі, якщо його пошкодити чи нагріти.
Прогнозується, що вони стануть менш чутливими до коливань запасу ходу, викликаних як підвищеними, так і зниженими температурами, а також впровадженням більш швидких методів заряджання.