Асистент для відвідувачів. Гуманоїдний робот вперше почав виконувати свої обов'язки в готелі, розташованому в аеропорту Шанхаю.


У Китаї презентували інноваційного помічника для відвідувачів готелю — гуманоїдного робота XMAN-R1. Цей робот був впроваджений у Shangri-La Traders, розташованому в аеропорту Шанхаю Хунцяо. Це перший готель у світі, де гуманоїдний робот співпрацює з іншими сервісними роботами, забезпечуючи новий рівень обслуговування.

Розробником даного продукту виступає компанія Keenon Robotics, що базується в Шанхаї та спеціалізується на створенні сервісних роботів.

XMAN-R1 стоїть біля рецепції, вітає гостей, відповідає на запитання та може вручати невеликі подарунки. Він говорить природно та рухається максимально "по-людськи", щоб створити відчуття живої взаємодії.

Компанія характеризує свого робота як "націленого на виконання конкретних завдань, зручного для користувачів та безпечного у використанні". Як зазначають розробники, він був розроблений з урахуванням багаторічного досвіду в сфері обслуговування.

У готелі також використовують інші види роботизованих асистентів:

XMAN-R1 керується системою KOM2.0 -- це перша у світі модель Vision-Language-Action (модель, що поєднує бачення, мову та дії) для сфери послуг. Вона допомагає роботу "розуміти" наміри людини й виконувати складні завдання в режимі реального часу.

Компанія також створила систему KEENON ProS, яка "навчає" роботів виконувати спеціалізовані завдання, такі як прибирання, доставка або обслуговування гостей.

Метод "робіт під роль" забезпечує ефективний розподіл завдань між працівниками, що сприяє прискоренню їх інтеграції в бізнес-процеси.

В управлінні готелю зазначили, що їх мета полягає в підвищенні рівня обслуговування та вдосконаленні процесів роботи команди. Автоматизовані системи виконують рутинні та технічні завдання, що дозволяє працівникам зосередитися на наданні більшої уваги відвідувачам.

Представники Keenon відзначають, що технологія "показує, як поєднання різних типів роботів може підвищити ефективність, задоволеність гостей і зменшити витрати керівництва".

Компанія має 15 років досвіду та вже встановила понад 100 000 роботів у більш ніж 60 країнах.

Related posts