Згідно з дослідженнями, більше 50% онлайн-контенту генерується штучним інтелектом.

Однак, пошукові системи віддають перевагу контенту, виготовленому людьми.
Штучний інтелект вже відіграє ключову роль у створенні більшості текстового контенту в мережі. Як свідчить новий звіт компанії Graphite, яка займається пошуковою оптимізацією, 52% усіх матеріалів в Інтернеті були згенеровані за допомогою різних технологій ШІ, повідомляє NotebookCheck.
Дослідження охопило понад 65 тисяч URL-адрес у період з 2020 по 2025 рік. Автори зазначають, що після виходу ChatGPT у листопаді 2022 року спостерігався різкий зріст кількості текстів, створених штучним інтелектом. Пік цього зростання був зафіксований наприкінці 2024 – на початку 2025 року, коли обсяги контенту, згенерованого ШІ, вперше перевищили людські. Наразі цей показник стабілізувався і складає трохи більше половини від загального обсягу.
Водночас, проведене дослідження показало, що пошукові системи все ще здатні ефективно виявляти контент, створений машинами. Лише 14% з усіх матеріалів, що з'явилися у результатах пошуку Google, були згенеровані штучним інтелектом.
Водночас самі мовні моделі, зокрема ChatGPT, у 82% випадків цитують матеріали, написані людьми. Це свідчить про те, що навіть алгоритми надають перевагу людському контенту.
У Graphite зазначають, що попри стрімке зростання ролі ШІ, говорити про його повне домінування поки зарано. Більшість користувачів усе ще віддають перевагу текстам, створеним людьми, вважаючи їх точнішими та кориснішими.