Згідно з дослідженнями, більше 50% онлайн-контенту генерується штучним інтелектом.


Однак, пошукові системи віддають перевагу контенту, виготовленому людьми.

Штучний інтелект вже відіграє ключову роль у створенні більшості текстового контенту в мережі. Як свідчить новий звіт компанії Graphite, яка займається пошуковою оптимізацією, 52% усіх матеріалів в Інтернеті були згенеровані за допомогою різних технологій ШІ, повідомляє NotebookCheck.

Дослідження охопило понад 65 тисяч URL-адрес у період з 2020 по 2025 рік. Автори зазначають, що після виходу ChatGPT у листопаді 2022 року спостерігався різкий зріст кількості текстів, створених штучним інтелектом. Пік цього зростання був зафіксований наприкінці 2024 – на початку 2025 року, коли обсяги контенту, згенерованого ШІ, вперше перевищили людські. Наразі цей показник стабілізувався і складає трохи більше половини від загального обсягу.

Водночас, проведене дослідження показало, що пошукові системи все ще здатні ефективно виявляти контент, створений машинами. Лише 14% з усіх матеріалів, що з'явилися у результатах пошуку Google, були згенеровані штучним інтелектом.

Водночас самі мовні моделі, зокрема ChatGPT, у 82% випадків цитують матеріали, написані людьми. Це свідчить про те, що навіть алгоритми надають перевагу людському контенту.

У Graphite зазначають, що попри стрімке зростання ролі ШІ, говорити про його повне домінування поки зарано. Більшість користувачів усе ще віддають перевагу текстам, створеним людьми, вважаючи їх точнішими та кориснішими.

Related posts