Порт Циндао буде закрито для російських танкерів: аналітик розповів, як США змогли вплинути на Китай.


Цю інформацію він поділився у своєму блозі.

Згідно з інформацією Bloomberg, експерт зазначає, що Китай вживає заходів проти тіньового флоту Росії. З 1 листопада порт Циндао більше не прийматиме танкери, які мають вік понад 31 рік, а також судна з недійсними сертифікатами або ті, що змінили реєстраційні дані в міжнародній морській організації. Це, за словами експерта, є поширеною практикою серед російських судноплавних компаній для обходу санкцій.

"Ці заходи спрямовані саме проти тіньового флоту росії, Ірану та інших держав, які перебувають під санкціями. Старі судна становлять небезпеку для екології та глобальних ринків. І це ще один приклад того, як міжнародний тиск і обмеження поступово стискають простір росії для обходу санкцій. Звичайно, це тільки один порт, лише 1/6 імпорту нафтопродуктів проходить через нього, але погодьтеся, чи не може бути це сигнальчиком?", - коментує Олександр Мусієнко.

Зрештою, констатує він, США постійно ведуть перемовини із своїми китайськими візаві і під час цих перемовин обговорюють різні питання, зокрема, не виключено, що і питання того, яким чином Китай має доєднуватися до санкцій, не давати росії їх обходити. Адже, підкреслює експерт, це питання на шальках терезів: з ким бути Китаю - торгувати з Америкою та Європою чи і надалі підтримувати путіна?

"Китай поки що не здійснив кардинальних змін у своїй політиці. Відразу зазначу, що це не слід розглядати як значний стратегічний зсув з боку КНР, але вже можна помітити певні знаки. І ці знаки, безперечно, є доволі негативними та неприємними для Кремля, а для нас, в кінцевому рахунку, це позитивний момент," – підкреслює Олександр Мусієнко.

Згідно з інформацією, наданою Politeka, Камельчук зазначив, що основною метою України є домогтися переведення російських активів у траст, який зможе приносити нам не менш ніж 6-7% прибутку.

Related posts