Prada завершила придбання Versace після тривалих переговорів | УНН
Італійський бренд Prada оголосив про успішне завершення угоди з придбання модного будинку Versace за 1,3 мільярда євро, що стало одним з найбільших злиттів у розкішній індустрії в останні роки. Інформацію підтвердила агенція УНН, посилаючись на Reuters.
Prada повідомила, що завершила придбання італійського бренду Versace у американської Capri Holdings приблизно за 1,3 млрд євро. Тепер, Versace, заснований у 1978 році Джанні Версаче в Мілані та відомий сміливою гламурною естетикою, приєднається до Prada.
Донателла Версаче, що залишила свою роль креативного директора бренду Версаче в березні, підкреслила значущий збіг, оскільки завершення угоди співпало з днем народження її покійного брата Джанні Версаче, який tragically загинув у Маямі в 1997 році.
Сьогодні твій особливий день, а також момент, коли Versace стає частиною родини Prada. Я уявляю, як ти посміхаєшся. Мені завжди тебе не вистачає, - написала вона в Instagram.
Лоренцо Бертеллі, нащадок Міуччі Пради і Патріціо Бертеллі, займе посаду виконавчого голови Versace після завершення етапу інтеграції. Він зазначив, що Prada мала намір укласти цю угоду ще до початку пандемії COVID-19.
Контакти були встановлені ще під час пандемії COVID, а переговори розпочалися до того, як компанія Tapestry придбала Capri. Після того, як угода не відбулася через антимонопольні питання, ми вирішили повернутися та вжити заходів для прискорення процесу.
А також, додав: "Це те, над чим працювали вже давно".
Бертеллі, який наполегливо відстоював ідею придбання, підкреслив, що Versace відповідає двом основним критеріям: фінансова стабільність угоди є прийнятною, а також бренд має високу цінність, оскільки займає лідируючі позиції у світі за впізнаваністю.
Європейська комісія 30 вересня дала зелене світло угоді щодо придбання італійською компанією Prada Group модного бренду Versace за суму в 1,375 мільярда доларів. Влада вважає, що ця угода не створює загрози для конкуренції на ринку і планує її завершення восени 2025 року.





