Росія прагне розширити обсяги виробництва військових літаків, проте існує один важливий аспект, зазначений ISW.


Росія стикається з серйозними труднощами у процесі модернізації та розширення виробництва літаків, що зумовлено санкціями та нестачею трудових ресурсів.

Росія намагається збільшити виробництво літаків у середньостроковій і довгостроковій перспективі, однак у неї можуть виникнути з цим проблеми через санкції, пишуть аналітики Інституту вивчення війни.

Згідно з інформацією від Yle, супутникові знімки, зроблені в період з середини 2024 року до травня 2025 року, демонструють, що Росія завершила будівництво або розширення щонайменше п'яти нових будівель на Казанському авіаційному заводі, загальною площею 19 000 квадратних метрів. Цей завод спеціалізується на виробництві та модернізації стратегічних літаків Туполєва, таких як Ту-160М, Ту-160М2 та Ту-22М3, а також виготовляє вертольоти. За інформацією видання, російські власті мають намір продовжувати нове будівництво до кінця 2026 року, щоб збільшити виробничі потужності заводу.

Пресслужба російської державної Об'єднаної авіабудівної корпорації (ОАК) повідомила, що Росія має намір виробляти на Казанському заводі чотири літаки Ту-214 до 2025 року, сім - до 2026 року, 17 - до 2027 року та 28 щорічно до 2028 року.

У той же час Yle повідомляє, що підприємство з труднощами реалізує модернізаційні плани та нарощує виробництво літаків через санкції та постійний дефіцит кадрів у Росії. Наприклад, у 2024 році завод зумів випустити лише два Ту-160М2 та два Ту-160М.

Проте нинішній річний обсяг виробництва на підприємстві залишається неясним, оскільки літаки Туполєва, які завод планує випустити у 2024 році, ймовірно, вже деякий час знаходяться на етапі виготовлення. Санкційні обмеження, а також дефіцит комплектуючих і робочої сили, ймовірно, продовжать уповільнювати процес виробництва літаків у Росії, незважаючи на зусилля країни щодо розширення своїх виробничих потужностей, - зазначають в ISW.

За інформацією, Росія активізує випуск літаків бренду "Сухой" і, згідно зі словами керівника ОАК, планує збільшити продуктивність їх виробництва на 30% до 2030 року.

ISW раніше зазначав, що Кремль може зменшити акцент на авіаційній промисловості, щоб звільнити ресурси та фінанси для виготовлення безпілотних літальних апаратів і озброєння.

"Аналітики зауважують, що Росія, імовірно, прагне знайти баланс між значними інвестиціями у виробництво безпілотних апаратів та потребою підтримувати традиційні системи озброєнь."

Як писав УНІАН, Україна "рознесла" тактичну авіацію РФ на авіабазі "Маринівка". В операції брали участь підрозділи Сил спеціальних операцій, Служби безпеки та інші складові Сил оборони. Повідомлялося, що було знищено два бомбардувальники Су-34, ще два було пошкоджено.

Також Генштаб підтвердив знищення в ніч на 28 червня трьох вертольотів унаслідок спецоперації українських спецслужб у Криму.

Related posts