"Зразкова чудова російська". Лайма Вайкуле виконала "Щедрик" у рекламі АТБ — в Інтернеті з’явилися реакції.


Латвійська співачка Лайма Вайкуле стала зіркою нової святкової реклами мережі супермаркетів АТБ та заспівала Щедрик Миколи Леонтовича. Думки користувачів соцмереж розділилися.

Представники мережі супермаркетів АТБ випустили новорічну рекламу, в якій з'явилася Лайма Вайкуле, супроводжувана латвійським хором та танцювальним ансамблем.

Після цього українці активно почали обговорювати, наскільки доцільно залучати Вайкуле до рекламного ролика, враховуючи, що протягом багатьох років вона будувала свою кар'єру в Росії. Після початку повномасштабного вторгнення співачка висловила свою підтримку Україні та засудила війну, але при цьому продовжувала виявляти співчуття "гідним росіянам" і стверджувала, що російська мова є "жертвою війни".

Саме через це деякі користувачі Мережі обурилися через участь Лайми Вайкуле в рекламі АТБ, а інші заявили, що не вбачають у цьому чогось поганого і вважають правильним залучати до проєктів не лише українських артистів.

"Що ж вам не подобається? Це ж Лайма Вайкуле, латвійська співачка. Знайдіть в інтернеті, де розташована Латвія, та дізнайтеся, як Лайма підтримує Україну," — написала одна з користувачок, яку підтримали лайками більше трьох тисяч осіб.

"Латвійка, що все своє життя була зайнята роботою з москвичами. У її житті не залишилося нічого латвійського — вона стала типовою хорошою росіянкою," — зазначила інша користувачка.

Представники мережі супермаркетів АТБ відреагували на обговорення довкола реклами та заявили, що основна мета рекламного ролику -- привітати людей зі святами та нагадати про тепло Різдва, єдність та традиції.

"Ми прагнули створити святкове емоційне звернення та передати атмосферу родинності, яка є цінною для кожного українця.

Цей ролик також слугує різдвяним вітанням від дружнього латвійського народу до українців. У ньому лунає Щедрик Миколи Леонтовича — всесвітньо визнаний символ української музичної спадщини, який допомагає популяризувати нашу ідентичність на міжнародній арені. Головною метою цього відео є акцент на міжнародній підтримці та культурних зв’язках між народами.

Участь латвійської артистки зосереджена тільки на темі міжнародного вітання. Основна мета відео — донести атмосферу дружби та різдвяного тепла між нашими країнами, без жодних політичних чи ідеологічних послань, — підкреслили представники АТБ.

У документі також зазначено, що мережа супермаркетів не має жодних зв'язків з особами, які висловлюють проросійські або антиукраїнські позиції.

"Ми визнаємо, що у контексті сьогоднішньої реальності будь-які публічні постаті можуть сприйматися неоднозначно, і шкодуємо, якщо це викликало негативні емоції. З іншого боку, ми ще раз наголошуємо та підкреслюємо. АТБ-маркет не підтримує та не співпрацює з особами, які мають проросійські чи антиукраїнські позиції. Ми завжди були й залишаємося українським бізнесом, що працює для українців і разом з українцями, а українська ідентичність та культура -- основа всіх наших комунікацій", -- додали представники мережі супермаркетів.

Related posts