У Криму спостерігається загострення паливної кризи: після атак Збройних Сил України бензин і дизель стали недоступними.

В анексованому Криму з 17 жовтня зник уже не лише бензин усіх марок із більшості автозаправок, а й дизельне пальне.
Цю інформацію надав один з активістів ініціативи #LiberateCrimea в Криму в рамках проєкту "Крим.Реалії", побажавши залишитися анонімним, як повідомляє UAINFO.org.
За словами активіста, це відбувається на фоні свіжих атак Збройних сил України на паливну інфраструктуру Криму.
Згідно з його відомостями, обстановка з постачанням пального в Криму не тільки не покращується, а й за останні кілька днів суттєво ускладнилася.
Читайте також: Удари України по нафтопереробним заводам: багато водіїв в РФ зіткнулися з нестачею пального, - ISW.
"На даний момент бензин повністю відсутній, а тепер зникло і дизельне паливо. Це сталося після успішної атаки на нафтобазу в Гвардійському, а також на склади з паливом, які, ймовірно, містили запаси дизпального. З ранку п’ятниці до сьогодні над Гвардійським піднімається величезний стовп диму, який помітний навіть з Зуї, що знаходиться за двадцять кілометрів. У таких умовах обіцянки російського глави Криму Сергія Аксьонова щодо стабілізації ситуації з постачанням пального виглядають абсолютно нереалістичними", - поділився активіст.
Згідно з даними російського блогера Олександра Сергєєва (псевдонім Горний), що оселився в Коктебелі після анексії Криму, ситуація з паливом стала критичною - не лише його запаси обмежені, але й якість постійно погіршується.
Читайте також: Знищено 11 резервуарів з паливом: з'явилися супутникові знімки наслідків удару по нафтотерміналу у Криму
На мою думку, ситуація з паливом у Криму значно погіршилася. Сьогодні ввечері я не зміг знайти заправку у Феодосії та прилеглих районах. Дизельне паливо стало рідкістю в деяких місцях. Обіцянки Сергія Валерійовича Аксьонова так і залишилися лише словами. Спочатку я сподівався на покращення, але розум підказував, що це знову ж таки – просто порожні обіцянки. Які ж перспективи? Виглядає так, що їх немає. Більше того, якість пального залишає бажати кращого: автомобіль працює гірше і споживає більше пального. Зазвичай у мене витрата становила близько 10 літрів з кондиціонером, а зараз – 11 літрів без нього, і часто загоряється індикатор "check engine", - розповів своїм підписникам блогер.