У Норвегії в 2024 році електромобілі становили 90% від загальної кількості нових автомобілів, придбаних у країні.
У минулому році близько 90% нових автомобілів, які були реалізовані в Норвегії, становили електричні транспортні засоби.
Згідно з інформацією, наданою Reuters і вказаною в "Європейській правді", ці дані були опубліковані Норвезькою федерацією автомобільних доріг (OFV).
У 2024 році частка електромобілів серед нових автомобілів в Норвегії сягнула 88,9%, що на шість відсоткових пунктів перевищує показник 82,4% у 2023 році.
У серпні серед нових автівок, придбаних норвежцями, на електромобілі припало 94%.
З такими темпами Норвегія може стати лідером серед країн, де традиційні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння виявляться в меншості. У 2023 році частка "чистих" електромобілів досягла 28%.
Вибір споживачів значною мірою пов'язаний з послідовною політикою Осло, оскільки авто на бензині й дизелі обкладають високими податками, тоді як електромобілі, навпаки, мають винятки з імпортних мит і ПДВ.
В експертних колах зазначають, що одним із чинників, що впливають на ситуацію, є відсутність великих автомобільних виробників у Норвегії, що контрастує з Німеччиною, де такі гіганти присутні.
Нагадаємо, восени 2024 року ЄС остаточно схвалив мита до 35,3% на китайські електромобілі, турбуючись через все більший експорт Пекіном зелених технологій до країн Європи. У Єврокомісії вважають, що китайський автопром "отримує вигоду від несправедливого субсидування, що створює загрозу економічної шкоди для виробників електромобілів з ЄС".