Ubisoft відреагувала на Stop Killing Games: ухильно, без конкретних рішень та натяками на ринкові тенденції.

Ініціатива "Stop Killing Games" офіційно перевищила позначку в один мільйон підписів, спровокувавши хвилю протестів у світі відеоігор на підтримку прав споживачів. Цей рух здобув значну популярність після того, як Ubisoft закрила сервери гри The Crew, що змусило компанію нарешті звернути увагу на обурення геймерів.
Сервери гоночної гри The Crew, випущеної у 2014 році та що вимагала постійного доступу до Інтернету, були вимкнені у 2024 році, що зробило гру зовсім неіграбельною. На недавньому зібранні акціонерів, коли його запитали про негативну реакцію гравців, генеральний директор Ubisoft Ів Гіймо дав обережну відповідь. Він не зовсім визнав свою відповідальність, але й не ухилився від теми, повідомляє GamesRadar+.
Гіймо захистив практику Ubisoft, вказавши, що ігри супроводжуються чіткими попередженнями -- такими як "потрібне підключення до Інтернету" і дрібним шрифтом надрукованим попередженням про можливі відключення серверів у майбутньому. Проте, ці розкриття інформації наразі перебувають під юридичним і політичним контролем у ЄС, а критики стверджують, що вони не забезпечують справжнього захисту споживачів.
Успіх петиції SKG демонструє зростаючу підтримку концепції, що цифрові ігри, куплені користувачами, повинні залишатися доступними для гри, навіть якщо компанія вирішить закрити свої сервери. Гравці виступили з вимогою до розробників надати їм можливості для самостійної підтримки серверів. Однак, чомусь багато з перших сприймають цю ініціативу як зобов'язання безперервно забезпечувати офіційну підтримку своїх ігор, що не є метою даного руху.
Попередні зусилля Ubisoft вирішити цю проблему виявилися малоефективними. Гіймо звернув увагу на рекламну акцію 2024 року, в рамках якої The Crew 2 пропонувалася всього за один євро, підкресливши це як жест доброти для тих, хто придбав попередню версію. Проте критики зауважують, що продаж продовження за зниженою ціною не є рівнозначним збереженню оригінальної гри, особливо коли гравці втрачають доступ до контенту, за який вже заплатили. Кампанія не вимагає постійних оновлень, а лише основних патчів, які дозволять іграм залишатися доступними для гри без необхідності в онлайн-інфраструктурі розробників.
У більш глобальному контексті Гіймо вказав на те, що це питання стосується всієї індустрії: сервіси для ігор не є вічними. Проте це не означає, що немає можливостей для дій. Ініціатива Stop Killing Games продовжує наполягати на введенні правових норм, що зобов'язують компанії надавати офлайн-режими або оновлення та інструменти для серверів після завершення проектів.
Обіцянка Ubisoft запровадити офлайн-режим для The Crew 2 є позитивним кроком уперед, але сама серія The Crew, як і численні інші проекти, досі залишаються в забутті, і їхнє відродження не виглядає ймовірним у найближчій перспективі.
Раніше Фокус повідомляв, що успіх Grand Theft Auto VI може бути зумовлений не лише сюжетом та бойовими сценами. Гравці мають певні очікування від нової частини цієї культової франшизи.
Крім того, Фокус повідомляв, що автор Stardew Valley розкрив деталі своєї нової гри. З його заяв стає очевидним, що розміри гри зростуть в багато разів.