Як проявили себе нові китайські автомобілі у краш-тестах Euro NCAP: несподівані результати - Auto24


Загалом експерти протестували 11 автомобілів: Chery Tiggo 7, Chery Tiggo 8, Zeekr 7X, Ford Tourneo Courier та його повністю електричну версію, Ford Puma E, Hyundai Inster, Lynk & Co 02, MG P9 EV, Omoda 9 та Polestar 4.

Також зверніть увагу: EuroNCAP протестувала 16 автомобілів: які результати?

Результати Tiggo 7 та трирядного Tiggo 8 були дещо гіршими за інші моделі. Після серії краш-тестів було виявлено недолік у шторці безпеки, яка проходить уздовж бокової частини вікна та призначена для захисту пасажирів від ударів голови та живота об бічну частину автомобіля у разі бокового зіткнення.

У Chery Tiggo 7 система не функціонувала коректно, що призвело до зниження рівня безпеки для голови дитини на задньому сидінні. Експерти Euro NCAP проінформували виробника про виявлену проблему для її виправлення, проте під час повторного тестування з виправленою шторкою результати залишилися незмінними.

Ці два послідовних неправильних спрацьовування подушок безпеки викликали занепокоєння щодо надійності, і Euro NCAP попросила китайського автовиробника переглянути конструкцію системи. Через це обидві моделі не отримали найвищий бал в загальному рейтингу, але здобули 4 зірки.

Цікаво також дізнатися: Які автомобілі є найбільш небезпечними для інших учасників дорожнього руху під час лобового зіткнення.

Одночасно, новий компактний електромобіль Hyundai Inster зіткнувся з проблемою з дверима водія після бокового удару. У результаті інциденту двері виявилися незаблокованими, що може поставити під загрозу безпеку пасажирів. Модель від корейського виробника також була оцінена на 4 зірки з можливих 5.

Мінівен Ford Tourneo Courier пройшов свої перші тести у 2024 році, але експерти виявили незадовільні результати під час тестування на жорсткий бар'єр повної ширини. У відповідь на це, виробник внесення зміни до дизайну моделі. Після повторних випробувань, автомобіль зміг підняти свій рейтинг до 4 зірок.

Ці результати випробувань показують, що досягнення п'ятизіркового результату залишається постійним викликом для автовиробників. І вони слугують нагадуванням про те, що без такої організації, як Euro NCAP, яка проводить незалежні випробування нових автомобілів, покупці по всій Європі не мали б надійного джерела, до якого можна звернутися, порівнюючи безпеку свого наступного автомобіля.

Читайте також: Новий електроседан Mazda отримав п'ять зірок у краш-тесті C-NCAP

Автомобілі, які досягли високих показників безпеки, включають Polestar 4, Lynk & Co 2, Omoda 9, Zeekr 7X та MG P9 EV. Усі ці моделі продемонстрували відмінні результати під час випробувань, але особливо вразив Polestar 4, який отримав 92% за захист дорослих пасажирів. Що стосується автомобіля з найбільш розвиненими електронними системами допомоги водієві, то ним виявився Lynk & Co 02, який набрав 89% у цій категорії.

Related posts