Amazon запускає автоматизовані апарати для продажу ліків, що потребують рецепта.

У середу Amazon анонсував запуск автоматів для продажу ліків за рецептом у своїх клініках One Medical. Ці нові кіоски, розташовані в офісах Amazon Pharmacy, надають можливість пацієнтам отримувати призначені ліки відразу після консультації з лікарем.
Кіоски Amazon Pharmacy з'являться в клініках One Medical у Лос-Анджелесі вже в грудні, і компанія Amazon має намір незабаром збільшити їхню кількість.
Після отримання рецепту від лікаря, пацієнти мають можливість відправити його в Amazon Pharmacy для подальшого отримання в клінічному кіоску. Вони можуть оформити замовлення через додаток Amazon на своїх мобільних пристроях, і, за словами представників компанії, ліки часто готуються всього за кілька хвилин.
У кіосках представлений широкий вибір часто призначуваних медикаментів, серед яких можна знайти антибіотики, інгалятори та препарати для регуляції артеріального тиску. Компанія Amazon підкреслює, що асортимент кожного кіоску формуються індивідуально, з урахуванням специфіки призначень у конкретному медичному закладі. Водночас, у кіосках не реалізуються контрольовані речовини та ліки, яким необхідна охолоджена температура зберігання.
Пацієнти зможуть використовувати додаток Amazon, щоб побачити попередні витрати, включаючи доступні знижки та приблизні страхові доплати, а також зв'язатися з ліцензованим фармацевтом за допомогою відео- або телефонної консультації, якщо це необхідно.
"Ми усвідомлюємо, що пацієнти часто стикаються з необхідністю відвідувати аптеку після консультації у лікаря, і в результаті багато рецептів залишаються не виконаними," — зазначила Ханна Макклелан, віцепрезидент з операцій Amazon Pharmacy, у прес-релізі.
Американські аптечні мережі переживають складні часи: минулого тижня Rite Aid закрила всі свої магазини, що залишилися; CVS закрила понад 1000 магазинів з 2021 року; а Walgreens закрила 500 магазинів за останній рік.
Нові кіоски від Amazon можуть ще більше послабити позиції звичайних аптек.
Відкриття кіосків стало фінальним етапом стратегії Amazon щодо розширення своєї діяльності в сфері охорони здоров'я. У 2018 році компанія інвестувала 750 мільйонів доларів у придбання онлайн-аптеки PillPack, а в 2020 році вона запустила сервіс Amazon Pharmacy. Через два роки Amazon також придбала постачальника послуг первинної медичної допомоги One Medical.