Вироблено в Україні: у Вашингтоні було представлено ініціативу, що знайомить із українськими стандартами якості.
Програма під назвою Made in Ukraine ("Зроблено в Україні" - українською) має на меті стимулювання виробництва високоякісної продукції в Україні та її популяризацію на міжнародному рівні. Цю ініціативу було презентовано в четвер у Українському домі в столиці США.
Презентацію організувало Посольство України в США разом із Bank of America, передає власний кореспондент Укрінформу.
"Основна мета ініціативи Made in Ukraine полягає в тому, щоб максимально сприяти експорту наших продуктів на міжнародні ринки," - зазначила в коментарі для Укрінформу посол України в США Оксана Маркарова.
Вона акцентувала на тому, що в нинішній складний час для України надзвичайно важливо забезпечити всебічну підтримку вітчизняних товарів і послуг на міжнародній арені.
У ході заходу, що відбувся у Вашингтоні, учасники не лише дізналися про високі стандарти української продукції, але й отримали спеціальні презентаційні набори. Посол підкреслила, що така демонстрація товарів місцевих виробників допоможе їм у подальшому зростанні та розвитку.
Оксана Маркарова зауважила, що для реалізації політики Made in Ukraine, ініційованої вищим керівництвом держави, проводиться також налагодження контактів між бізнесами України й США, організовуються прямі переговори. Вона висловила вдячність адміністрації США, Конгресу та всім американцям за солідарність з Україною, українським народом і в тому числі, українським бізнесом.
Заступник держсекретаря США з питань економічного зростання, енергетики та навколишнього середовища Хосе Фернандес, зі свого боку, підкреслив, що американський бізнес також зацікавлений у взаємодії з Україною.
"Політика Made in Ukraine, про яку ви почули, стосується не лише економічної самодостатності - це також створення бренду, який символізує якість, надійність та інновації",- зауважив представник уряду США.
Він зазначив, що інвестори зі США вважають Україну багатообіцяючим ринком, що має високоосвічену робочу силу та вигідне географічне положення в Європі.
Представник Держдепу також наголосив, що Україна реалізовує важливі реформи, перебудовує власне економічне майбутнє, змінює ланцюги поставок та створює прозоре конкурентоспроможне бізнес-середовище. На цьому тлі, за його словами, компанії зі США збільшують свою присутність в Україні попри війну РФ.
У цьому контексті Фернандес зазначив, що лише мережа ресторанів McDonald's відкрила десять нових закладів в Україні протягом останніх двох з половиною років. Також компанія Uber подвоїла свою присутність у містах України з лютого 2022 року. Додатково були підписані угоди між Northrop Grundmann та Міністерством оборони України, а також між Boeing і АТ "Антонов", а також між компанією Amentum Services і АТ "Українська оборонна промисловість".
На презентації також виступили міністр фінансів України Сергій Марченко, голова Національного банку України Андрій Пишний та інші представники. Вони акцентували увагу на тому, що перемога України є критично важливою для забезпечення економічної стабільності у глобальному контексті.
Як повідомляло агентство Укрінформ, на початку цього місяця Міністерство економіки презентувало офіційний веб-сайт "Зроблено в Україні". Додатково, у рамках цієї ініціативи в різних регіонах країни активно створюються фізичні представництва.