Макларен є лідером, проте існує один нюанс, який пояснює, чому Ферстаппен виявляється повільнішим, ніж це може здаватися.


Стартував Гран-прі Мексики - двадцятий етап сезону Формули-1. Традиційно автодром імені братів Родрігес дарує неочікувані результати та змінює розклад сил на всіх рівнях пелотону завдяки своїм специфічним умовам.

Передусім це траса, якамає одну з найдовших прямих у чемпіонаті, а також своє розташуванна на висоті майже 2300 метрів над рівнем моря. Це суттєво впливає на аеродинаміку болідів і підхід команд до налаштувань.

Крім того, у першій практиці дев'ять із десяти команд не мали своїх основних пілотів, надавши місце новачкам. Однак уже в другому заїзді лідери пелотону - Ферстаппен, Норріс, Хемілтон та Расселл - повернулися у кокпіти та задали темп, який наразі підтверджує попередній розклад сил у Мексиці. Він, як правило, змінюється незначно через унікальний підхід до налаштувань.

Про те, хто приховує свій справжній темп, а хто виглядає швидшим, ніж здається на перший погляд, - у цьому матеріалі.

Норріс є основним претендентом на перемогу на Гран-прі Мексики, тоді як Піастрі...

Визначити фаворита цього етапу було складним завданням через специфічні обставини, які були згадані раніше. В будь-який момент будь-яка команда, від лідерів до аутсайдерів, могла здивувати всіх своїм виступом. Проте на даний момент, незважаючи на не надто вражаючі результати практик, Ландо Норріс і команда Макларен виглядають найбільш перспективними у гонці. Конкуренти, безумовно, мають свої шанси, але питання в тому, наскільки вони достатні для успіху.

Головна складність Гран-прі Мексики полягає не лише в тому, щоб досягти максимального рівня притискної сили, нівелюючи розріджене повітря, а й у тому, щоб отримати належне зчеплення з трасою. Адже болід генерує менше притискної сили сам по собі - найбільш навантажені елементи, зокрема днище, яке в цьому регламенті створює майже половину загального прижиму, не працюють настільки ефективно через зменшену щільність повітря.

До цього додається і сама траса - вона брудна. І хоча ситуація покращується до гонки, але трек все одно далекий від ідеальних умов на інших етапах. Асфальт також дуже гладкий, тому пілоти постійно борються з нестачею зчеплення. У таких умовах Макларен має одну з найвищих базових характеристик механічного зчеплення, хоча болід залишається чутливим до роботи аероплатформи. І поки що змусити її працювати стабільно вдалося лише Ландо Норрісу, який, попри пропущену першу практику, виглядає дуже впевнено.

Британський гонщик особливо вирізнявся на тривалих дистанціях. Його швидкість на найм'якшій гумі виглядала майже як виклик для решти пелотону. Дані GPS не вказують на використання зменшеної кількості пального або будь-якої особливої стратегії, тому така швидкість повинна вселяти страх у суперників. Загалом, Ландо традиційно почуває себе впевнено в Мексиці, тому його темп не став для всіх несподіванкою.

Оскар Піастрі, на жаль, виглядає менш вражаюче. Враховуючи його нещодавні невдачі та слабкі показники на трасі імені братів Родрігес, очікування були обережними. Проте навіть у цих умовах його темп викликає багато запитань. Австралійський гонщик ніколи не відчував себе впевнено на подібних треках, а згідно з словами команди Андреа Стелли, проблема криється у специфіці його стилю водіння.

"Коли рівень зчеплення низький, потрібно сміливо атакувати, працювати на межі з недостатньою поворотністю, заносами, блокуваннями гуми. Це те, в чому Оскар має простір для прогресу".

Усе це є важливими чинниками для досягнення успіху в Мексиці. Тож, якщо Норріс на даний момент виглядає як головний претендент завдяки своїй швидкості та вмінню керувати шинами на тривалій дистанції, то шанси Піастрі, скоріше за все, дозволяють йому змагатися за місця в зоні п'яти кращих.

Щодо кваліфікаційної швидкості, то на одному колі суперники у Макларена є - зокрема Ред Булл і Мерседес. Телеметрія показала, що Ландо допустив кілька неточностей на перших двох секторах і втратив значний час у третьому, тож у нього ще є резерв у кілька десятих секунди, які він віддав Ферстаппену.

Якщо не станеться значних змін у світі автоспорту, команда Макларен може знову досягти вершини - вперше з часів Гран-прі Нідерландів у серпні.

Ферстаппен та Ред Булл

Проблеми, з якими стикаються австрійці, можуть не бути явними на перший погляд, якщо розглянути статистику, проте такі труднощі безумовно існують.

Для Ред Булл, які останнім часом перебували на підйомі й навіть привезли нове оновлення до Мексики, шанси перед стартом вікенду виглядали доволі переконливо. Проте після п'ятниці ситуація стала значно менш оптимістичною.

На одному колі Макс Ферстаппен без сумніву залишається не лише головним претендентом на поул, а й одним з найсильніших конкурентів. Йому вдається максимально використовувати потенціал автомобіля на всіх секторах траси, зберігаючи при цьому відмінну стабільність і контролюючи перегрів шин у третьому секторі.

А от на довгих дистанціях проявляються всі слабкі місця RB21. Зчеплення з асфальтом бракує, через що болід часто зривається у ковзання, і пілотові доводиться боротися за контроль або знижувати темп. Унаслідок цього гума перегрівається, і стабільність темпу падає.

Ред Булл неодноразово показував значний розвиток між п'ятницею та суботою, але залишається питання, чи зможуть вони повторити це цього разу, особливо з урахуванням нових елементів? Команда змінила свій підхід до роботи, що дозволило їй раніше починати краще адаптуватися до вікенду і стабільно покращувати свої результати з кожною сесією. Проте зараз вони виглядають на крок позаду, і їм доведеться наздоганяти своїх конкурентів.

Усе залежатиме від остаточних налаштувань. Якщо не вдасться досягти істотного прогресу, конкуренція з Mercedes стане найвищою метою для "биків".

Мерседес

Мерседес знаходиться в досить вигідному становищі. Конфігурація траси з прямими кутами, рівним асфальтом та відсутністю довгих ділянок ідеально підходить для боліду W16. Також сприяє погодні умови: температура тут нижча, ніж у Остіні тиждень тому, що краще відповідає сильним сторонам команди.

Обидва пілоти також демонструють упевненість. Особливо вражає Андреа Кімі Антонеллі, який, здається, остаточно повернув собі форму після невдалого європейського відрізку. Джордж Расселл теж швидко втягнувся у робочий ритм, навіть попри пропущену першу практику.

Що стосується темпу, то Мерседес наразі виглядає головним суперником Ред Булл. На довгих відрізках Расселл показав найкращий темп на середній гумі, а Антонеллі також випередив Ферстаппена, хоч і не так сильно.

Окрім цього, за більшістю критеріїв "срібні стріли" в даний момент випереджають Піастрі. Таким чином, після не надто вдалого виступу на Гран-прі США команда отримує відмінну можливість компенсувати втрати та зменшити відставання в Кубку конструкторів.

Феррарі – це італійська автомобільна компанія, відома своїми розкішними спортивними автомобілями та участю в автоперегонах.

Для Феррарі – це італійська автомобільна компанія, відома своїми розкішними спортивними автомобілями та участю в автоперегонах. вікенд у Мексиці поки складається непросто. Минулого тижня в Остіні команда також стартувала невдало, але зуміла провести справді вражаючу роботу над налаштуваннями, що дозволило боротися за подіум у гонці. Цього разу ситуація виглядає гіршою, і шансів повторити такий прогрес значно менше.

Проблема полягає у тому, що тоді Феррарі – це італійська автомобільна компанія, відома своїми розкішними спортивними автомобілями та участю в автоперегонах. свідомо підняла болід, аби зменшити ризик пошкодження днища, однак перестаралася. Коли команда виявила це й виправила налаштування, суперники, своєю чергою, навпаки підняли свої машини, щоб уникнути зносу планки - і баланс сил вирівнявся.

У Мексиці реалізувати подібний маневр буде складно: немає ані запасу швидкості, ані стабільності на тривалих дистанціях. Можливо, хтось із пари Леклер - Хемілтон зможе показати хороший результат у кваліфікації, але в команді наразі панують обережні очікування. Остання практика стане ключовою для оцінки справжніх можливостей Скудерії цього вікенду.

Related posts