У Львові спостерігається хвиля закриттів ресторанів.
У Львові з літа 2024 року припинили свою роботу близько п'ятдесяти ресторанів.
Аналітики та власники ресторанів вважають, що це пов'язано зі зростанням мобілізаційних заходів та виїздом переселенців з міста, повідомляє "Forbes Україна".
Нещодавно Юрко Назарук, співвласник ресторанного холдингу !Fest у Львові, поділився переліком із 50 закладів у місті, які планують зупинити свою діяльність.
Він переконує, що очікується масове закриття підприємств та звільнення працівників, оскільки сфера послуг і гостинності переживає складні часи.
Він зазначив, що ситуація зумовлена відсутністю працівників, відсутністю клієнтів, діючою комендантською годиною та, що найголовніше, зменшенням фінансових ресурсів.
Директорка аналітичного центру "Ресторани України" Ольга Насонова пояснила, що попит падає через виїзд переселенців зі Львова та активізацію мобілізації з травня 2024-го.
Вона зазначила, що в період з 2022 по 2023 рік припинили свою діяльність 50 з 150 недавно відкритих установ.
Ще однією причиною закриття закладів є значне підвищення орендної плати, яка після вторгнення зросла приблизно на 30%, зазначає Насонова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як масштабувати бізнес в Україні: поради для підприємців від успішного сервісу доставки їжі
Василь Бундз, керівник мережі "Ґазда Груп", зазначає, що з травня спостерігається зниження кількості чеків на 20-25% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Лідія Бахівська, колишня франчайзі закладу "Супкультура", зазначила, що в 2024 році приблизно 70% постійних клієнтів перестали відвідувати заклад.
Назар Береза, керівник мережі закладів Open та Rebro, повідомив, що в лютому 2024 року орендодавець збільшив ціни на 50%, відновивши вартість оренди до показників, що були до пандемії.
В даний час аналітики та ресторатори обговорюють шляхи порятунку галузі. Насонова вважає, що рестораторам слід знизити ціни або впровадити програми лояльності для залучення львів'ян до своїх закладів. Тим часом Назарук підкреслює, що важливо зосередитися на утриманні клієнтів, а не на створенні складних продуктів чи маркетингових стратегій.