Volkswagen втрачає свої позиції, що позначається на статусі Німеччини як автомобільної супердержави - Auto24.


Перший тривожний дзвіночок пролунав у середині серпня, сповіщення від якого привело у розпач працівників заводу електромобілів Volkswagen AG у Цвікау. Тоді завод скасовував нічні зміни. І це, як пише Bloomberg, після того, як з підприємства адміністрація звільнила сотні тимчасових працівників.

Через три тижні інші співробітники також потрапили під загрозу звільнення, оскільки виробник культового Beetle повідомив, що "вперше за 87 років існування компанії йому може знадобитися закрити свої заводи". Це виглядало як справжня корпоративна катастрофа.

Читайте також "Китайський" Volkswagen Passat отримав краще оснащення, ніж європейська версія

Незадовго до корпоративного скандалу пролунав тривожний політичний сигнал, коли ультраправі партії досягли значних успіхів на двох виборах у регіонах колишнього Сходу, зайнявши друге місце в Саксонії, де знаходиться Цвікау.

Уже не секрет, що Німеччина переживає найбільш прикрий момент в історії промислового занепаду, оскільки її найбільший виробник готовий перетнути Рубікон закриття заводів. Оголошення VW є запізнілим визнанням комерційної реальності.

Це слід сприймати як суттєвий удар по репутації держави, яка на початку цього століття була визнана найбільшим експортером у світі. Історія занепаду VW ілюструє недоліки моделі, що колись вважалася успішною для Німеччини, ставлячи під сумнів здатність економіки Європи зберігати лідерство на континенті.

"Проблеми компанії Volkswagen частково зумовлені невдалими бізнес-рішеннями, але водночас VW демонструє серйозні виклики, які постають перед Німеччиною як бізнес-лідером. Країна вже тривалий час переживає втрату конкурентоспроможності, і це негативно позначається на колишніх основах німецької економіки", - зазначив Карстен Бжескі, керівник відділу макроекономіки в ING.

Дізнайтеся також, коли стартують продажі потужного Volkswagen ID.GTI.

У Цвікау, де минулого року VW виготовив 247 000 повністю електричних автомобілів, а також 12 000 кузовів для моделей Lamborghini та Bentley, заходи щодо скорочення витрат уже були запущені ще до того, як з'явилася перспектива закриття заводів.

Хоча Volkswagen залишається високо прибутковим, компанія зазнала значних труднощів у процесі трансформації. Спочатку вона трималася за дизельні мотори, але згодом розпочала активну кампанію переходу на нові технології. Закриття окремих підрозділів завдає серйозної шкоди містам, що викликає у Шольца певну політичну реакцію.

Згідно з інформацією від Bloomberg Economics, сектор автомобілебудування формує приблизно 4% від загальної доданої вартості в німецькій економіці. Якщо врахувати також суміжні індустрії, такі як металургія та виробництво гумових виробів, цей показник зростає ще на 4%.

Проте, Моніка Шніцер, економіст і консультант для уряду, вважає, що ще не час знімати з порядку денного статус країни як одного з провідних учасників промислового сектору.

Ознайомтесь також з порівнянням електрокарів Volkswagen ID.4 та BYD Sea Lion 07 в контексті українських реалій.

Проте, ця точка зору не повністю поділяється мером Цвікау Констанс Арндт: "Ми доклали багато зусиль, аби забезпечити високий рівень життя в нашому місті. Я спостерігаю більше позитивних моментів, ніж негативу, але люди починають усвідомлювати, що все це може раптово закінчитись."

Related posts