Реконструкція "Укрзалізниці" дозволить зменшити вартість вантажних перевезень на 50%, - УАК


Про це повідомив Леонід Козаченко, президент Української аграрної конфедерації, під час свого виступу, як передає РБК-Україна.

"Козаченко зазначив, що держава повинна зберігати монополію лише на основну залізничну магістраль, а не на під'їзні шляхи. У багатьох країнах Євросоюзу існує подібна практика. Решту інфраструктури варто передати в приватні руки. Це могло б призвести до зниження тарифів щонайменше на 30%, а в деяких випадках і до 50%."

Він нагадав, що Євросоюз давно чекає від України цієї залізничної реформи, однак вона у нас чомусь весь час гальмується.

"Нам Євросоюз постійно каже про реформу. У них сьогодні 308 компаній мають ліцензії на перевезення і пасажирів, і вантажів залізницями по всій території Євросоюзу. Жодної державної компанії у цих перевезеннях не задіяно! А Україна має монополію без конкуренції. Ми змогли проштовхнути з величезними зусиллями за 10 років зміни в законодавство, які дали право робити приватні вагони. А зараз у нас багато вагонів. Тому необхідно давати приватну тягу", - зазначив Козаченко.

Нагадаємо, раніше керівник УЗ Євген Лященко заявив про намір компанії в черговий раз підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення, хоча наразі компанія фіксує прибуток у розмірі 3,1 млрд грн.

В Асоціації добувних підприємств (НАДПУ) наголосили, що збільшення тарифів може серйозно нашкодити обороноздатності України. Водночас, "Укрзалізниці" рекомендували зменшити тарифи задля стимуляції економічного зростання, оскільки рентабельність вантажних перевезень наразі становить 27%.

Related posts