Як орієнтуватися у батьківських чатах: врахуйте ці основні поради.
Як вижити у батьківських чатах та не стати ворогом всіх учасників, розповідає РБК-Україна (проєкт Styler) з посиланням на Nasha mama.
Дуже зручно, коли всі учасники групи підписані своїми справжніми іменами та прізвищами, а не нікнеймами типу "Кішечка", "Бандит", "Танечка С". Звертаючись до іншої людини на ім'я, познайомитися та дійти спільної мови значно простіше.
Звичайно, ви прагнете бути в курсі всіх новин і своєчасно брати участь в обговореннях. Але під час активної дискусії кількість повідомлень може сягати десятків за хвилину. Коли ваш телефон безперервно сигналить про нові повідомлення, це може вивести з рівноваги не лише вас, а й тих, хто поруч. Це справді надзвичайно дратує і заважає зосередитися на роботі чи домашніх справах. Тож краще вимкніть звук чатів і поверніться до них, коли у вас буде відповідний час.
Батьківський чат не потребує офіційного спілкування. Проте, важливо уникати перевантаження його вітаннями, святковими листівками, жартівливими мемами та зображеннями. Це може викликати незадоволення у інших учасників. Нехай шкільна група слугує виключно для важливих оголошень.
Чутки, повідомлення про трагедії, недостовірні статті — все це лунає в той час, коли нерви людей і без того на межі. Якщо ви маєте намір донести дійсно важливу інформацію, спочатку переконайтеся в надійності джерела. Не слід провокувати паніку серед багатьох дорослих, у яких є інші важливі справи.
Ви — зрілі особистості, тому повинні вміти знаходити спільну мову без криків, конфліктів і образ. Пам'ятайте, що ви є взірцем для своїх дітей. Уникайте перетворення батьківського чату на арену для суперечок; не переходьте на особисті нападки і не принижуйте інших, навіть якщо їхня точка зору вам не до вподоби. Якщо у вас є питання до конкретної особи, краще зверніться до неї в особистих повідомленнях.
Ні, це не зручний спосіб отримання повідомлення й існує багато людей, які категорично проти такого способу спілкування. Краще витратити більше часу, але написати текстовий месседж. І не поспішайте, адже помилки можуть надати вашому повідомленню зовсім іншого змісту.
Коли виникає конфліктна ситуація чи спірне питання, спробуйте запропонувати зустріч особисто для обговорення. Зазвичай, ті, хто активно сперечається в чатах, під час особистої зустрічі вітаються, знижують погляд і навіть забувають про свої зауваження.
Ви маєте право висловлювати свої думки в чаті, так само, як і всі інші учасники, навіть якщо ваша точка зору відрізняється від думки більшості. Однак ніхто не зобов'язаний приймати вашу позицію, так само як і ви не зобов'язані погоджуватися з думками оточуючих. Не має сенсу доводити свою правоту агресивно. Уникайте суперечок та не піддавайтеся на провокації.
Якщо вам погрожують, вимагають щось, висловлюють щось, що можна ідентифікувати, як порушення законодавства - робіть скріни та записуйте розмови. І попереджуйте про це учасників процесу. Переважно після цього тон змінюється, слова підбираються ретельніше.
Враховуйте думки усіх учасників чату та переконайтеся, що всі правильно розуміють суть питання. Нагадайте, що комфорт та якість навчання дітей - ваш пріоритет. Передавайте інформацію повно, коротко та зрозуміло. Намагайтеся не писати нічого на емоціях - дайте собі 5-15 хвилин, щоб охолонути.